sobota, 10 stycznia 2015

Fakty o mnie


Hej.Zdradzę wam 20 faktów o mnie.Napiszcie mi fakty o was.

1. Jestem leniwa.

2. Szybko się zniechęcam,jak coś mi nie wychodzi.

3. Uważam,że pająki i robaki są obrzydliwe.

4. Jestem uparta.

5. Jestem z moim chłopakiem 3,5 roku.

6. Bardzo lubię oglądać horrory,komedie romantyczne i thrillery.

7. Jestem zazdrosna.

8. Często się dołuje.

9. Jestem wrażliwa.

10. Mam kompleksy.

11. Nie mam żadnych zwierząt,ale miałam kiedyś myszoskoczka i chomika.

12. Jestem niecierpliwa.

13. Często się powtarzam.

14. Nie umiem pływać.

15. Jestem szczera.

16. Jestem sobą.

17. Nienawidzę matematyki.

18. Mam urodziny 16 lutego,.

19. Mój znak zodiaku to wodnik.

20. Nie lubię się kłócić.

2 komentarze:

  1. Też niestety jestem leniwa. :(
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń