wtorek, 3 lutego 2015

Miłość.

Jednym z najlepszych uczuć jakie istnieje to kochać drugą osobę.Gdy obejmujesz ukochaną osobę,rozmawiasz z nią o swoich problemach wszystko staje się prostsze.Kocha się drugą osobę za charakter,za jej wady i zalety.Staje się przy tej osobie bardzo szczęśliwa.Czuję się kochana i wyjątkowa. Trwa przy mnie kiedy jestem uśmiechnięta,zdenerwowana.Przy ukochanej osobie warto być sobą.
Nie udaje kogoś kim nie jestem bo to nie o to chodzi.To naturalne,że jestem o chłopaka zazdrosna.
Z każdym dniem tęsknie bardziej za nim,pragne się przytulić gdy nie ma go obok mnie. Serce bije mi coraz szybciej.Ważne w związku są uczucia i zaufanie do osoby którą kochamy.

2 komentarze:

  1. super, szczęścia:)

    masz ochotę na wspólną obserwację?
    zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć :)
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Obserwuje. Liczę na to samo. ;)

      Usuń