niedziela, 8 lutego 2015

Przyjaźń

Hej ;)
Gdy człowiekowi jest źle,ma jakiś problem często potrzebuje dobrego słowa.
Przyjaźń trzeba pielęgnować i dbać o nią.Miałam kilka ,,przyjaciółek" które były fałszywe.Każda rzecz którą im powiedziałam stawała się rzeczą publiczną.Mój chłopak jest jednocześnie moim best friend.
Oprócz mojego chłopaka Kamila mam również dwóch bliskich przyjaciół Mateusza i Łukasza ksywa
,, Prezes".Fajnie się spędza z nimi czas.Dobrze się z nimi dogaduje.Zawsze można się z nimi pośmiać.Nie muszę udawać kogoś kim nie jestem.Jestem przy nich w 100% sobą.Na tym polega prawdziwa przyjaźń.Akceptują mnie taką jaką jestem z moimi licznymi zaletami i wadami.Zawsze mogę na nich polegać,cenię w nich to,że są szczerzy.Rozumieją mnie i nigdy mnie nie zawiedli. Należy się wystrzegać fałszywych przyjaciół którzy mogą się ujawnić po latach.
Cytat:
"Przyjaciele są jak ciche anioły,które podnoszą nas,kiedy nasze skrzydła zapominają,jak latać."



Życzę wam żebyście znaleźli prawdziwych przyjaciół.A jeśli już macie to cieszcie się tym darem bo to najcenniejsze co mogło wam się przytrafić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz