niedziela, 1 lutego 2015

Spotkanie paczki

Hej ;)

Zaczęły się ferie,więc będę dodawać częściej posty.Obudziłam się przed 10,poleżałam trochę i stwierdziłam,że trzeba się zbierać.Wstałam z łóżka,przebrałam się i przemyłam twarz.Nałożyłam podkład,pomalowałam powieki i rzęsy.Przed wyjściem na autobus byłam w sklepie.Pojechałam do katowic żeby się spotkać z moim chłopakiem  i przyjacielem.Było fajnie. Pogadaliśmy,pośmialiśmy sie i porobiliśmy sobie zdjęcia. Bardzo są zabawni i lubię z nimi spędzać czas. ;)







2 komentarze:

  1. Jestem Chuck Norris i zatwierdzam tego bloga , ponieważ w swojej pozornej prostocie jest on dosyć cenna karta w historii Patrycji. Początki prowadzenia bloga SA obarczone dosyć ciężkim jarzmem strachu i braku tematu który można zawrzeć. Bardzo dobrze sobie radzisz i zyxze ci wiele powodzenia i dobrego - walcz o to co dla ciebie cenne i więcej wiary w siebie. Masz moja aprobatę. Twórz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cenną ;) Cieszę się bardzo,że go założyłam. Trzeba w siebie wierzyć. ;)

      Usuń