poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Three days in Cracow

Witam was drodzy czytelnicy.

Wybaczcie moją długą nieobecność.Chciałabym się  podzielić z wami nowinkami z mojego życia a dokładniej tym,że ostatnio tzn. od 17 do 20 sierpnia byłam ze swoimi znajomymi i chłopakiem w Krakowie.Było tam super.Zwiedziłam z nimi zamek na Wawelu :
- Reprezentacyjne Komnaty Królewskie
- Skarbiec Koronny,Zbrojownia
- Prywatne Apartamenty Królewskie
Popłynęliśmy statkiem,oglądaliśmy widoki,słuchaliśmy przewodnika i robiliśmy zdjęcia.
19-tego sierpnia poszliśmy na Rynek w poszukiwaniu klubu.Znaleźliśmy klub o nazwie ,,Pod Jaszczurami",gdzie spędziliśmy resztę wieczoru.Podsumowując muszę powiedzieć,że Kraków jest ładnym miastem do którego napewno wróce.
Oto kilka zdjęć :












7 komentarzy:

  1. Świetny blog :)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wyjazd się udał. Piękne zdjęcia! ;33
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty też zaobserwujesz. ;33
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Krakowie spędziłam 8 dni i muszę przyznać, że uwielbiam Kraków! Czeka na mnie jeszcze Warszawa :D W wolnej chwili zajrzyj do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków już od października będzie moim miastem, studia czekają ;d
    świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków jest świetny!Na szczęście jestem w nim na codzień!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz tylko byłam w Krakowie. Muszę pojechać jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń