poniedziałek, 15 lutego 2016

Planeta Singli

Hej kochani.

W sobotę 13 lutego byłam w kinie z moim chłopakiem. Przed seansem kupiliśmy sobie zestaw nachos
 i średnią cole. Z okazji walentynek dostaliśmy po pralince Lindor. Jak wskazuje tytuł poszliśmy na film polskiej produkcji ,,Planeta Singli". Propozycja reżysera Mitji Okorna.
 Głównymi bohaterami są Ania (Agnieszka Więdłocha) - urocza,romantyczna nauczycielka muzyki, szukająca miłości w sieci oraz Tomek (Maciej Stuhr) - showman prowadzący program telewizyjny typu reality-show. 
Ania umawia się na randkę w ciemno z chłopakiem przez internet w walentynkowy wieczór a jej towarzysz ant_man nie zjawia się.Przypadkiem trafia na Tomka,który proponuje jej,aby została bohaterką jego show.
Plan jest taki ona będzie umawiać się na randki przez internet,a następnie ma opowiadać je Tomkowi oraz jego wiernemu przyjacielowi,Marcelowi (Piotr Głowacki). Tomek w swoim programie pokaże prawdziwą twarz mężczyzn - flirtujących w sieci i wyśmieje naiwność kobiet szukających tam ideału.
Ania nieoczekiwanie spotyka idealnego faceta - Antoniego (Michał Czernecki). Naciskany przez bezwzględną szefową stacji (Ewa Błaszczyk). Tomek musi ratować oglądalność programu.
Oprócz aktorów,których wymieniłam spotkamy Bogdana (Tomasza Karolaka), który wciela się w dyrektora stacji w której pracuje Tomek.

Myślę,że film wart jest obejrzenia. Nie będę wam o nim dużo opowiadać bo jaki byłby sens pójścia na niego do kina. Jestem fanką polskich filmów. W filmie są momenty śmieszne,smutne i wzruszające. W świetną rolę
wcielił się Tomasz Karolak jako sexytata_107. Uwielbiam tego aktora. Planeta Singli opowiada o randkowaniu przez komunikatory,portale społecznościowe i aplikacje mobilne. Na ekronie zobaczymy między innymi : Weronike Książkiewicz, Danute Stenke i Katarzyne Bujakiewicz.



9 komentarzy:

  1. Natrafiłem na Twojego posta na fb... byłem na Planecie Singli, moim skromnym zdaniem film korzysta z dobrej reklam i świetnej obsady, lecz ciągle polskim komediom romantycznym czegoś brakuje. Liczyłem na coś więcej, ale 6/10 mogę dać :) Pozdrawiam z bloga Hotel VarsAvia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że poszłam na ten film ;)

      Usuń
  3. Byłam na tym filmie i moim zdaniem bomba! Nie żałuję, że byłam, bo trafił w 100% w moje upodobania filmowe. Fajny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie byłam na filmie,ale może się wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Film jest świetny, chociaż nie przepadam za polskimi komediami, to ta wyjątkowo mi się podobała :)

    http://bucketfullofflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale zdecydowanie jest na mojej liście, bo bardzo lubię komedie romantyczne, w dodatku polskie z dobrą obsadą ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam polskie komedie romantyczne. ;)

      Usuń