czwartek, 26 stycznia 2017

Sing

Hej Kochani.


Przychodzę dzisiaj do was z recenzją animacji, na której byłam w kinie z moim chłopakiem. Sing to najnowszy film animowany wytwórni Illumination Entertainment. Świetna animacja studia, które jest odpowiedzialne za „Minionki”„Sekretne życie zwierzaków domowych” czy „Jak ukraść księżyc”. Reżyserem filmu jest Garth Jennings. Miś koala Buster Moon organizuje konkurs piosenki, aby ratować teatr z bankructwa. Panna Crowly przypadkowo doprowadziła, że nagroda wzrosła. Właściciel teatru ukrywa, to przed wszystkimi uczestnikami. Ulotki roznoszą się po całym mieście. Dużo zwierząt przez to pojawia się na castingu po to, aby zdobyć nagrodę ufundowaną przez właściciela teatru. Nie wszyscy bohaterowie się dostają do drugiego etapu. W filmie występuje : Świnka Rosita, goryl Johny, jeżozwierzyca Ash, mysz Mike i słonica Meena. Rosita jest mamą 25 małych prosiaczków i żoną Hermana. Johny należy do gangu małp razem ze swoim ojcem. Chce pokazać tacie, że dla niego najważniejsze jest śpiewanie. Ash ma złamane serce przez chłopaka. Jest bardzo utalentowana. Mike jest zarozumiały. Meena jest bardzo nieśmiała z pięknym głosem. Ma talent do śpiewania. Boi się występować na scenie. W polskim dubbingu wystąpiła  Ewa Farna. Wykonała utwór śpiewany przez jeżozwierzycę . Animacja ma świętną ścieżkę dźwiękową. Można usłyszeć wiele znanych hitów takich jak : „Hallelujah”„Stay with me”„Shake it off”„Firework” i wiele innych. Film ma bardzo wyraziste przesłanie. Żeby podążać za marzeniami i się nie poddawać w realizacji ich. Przyjemna, ciepła, wzruszająca, zabawna, z poczuciem humoru animacja dla małych i dużych widzów. Warto iść na ten film. Bardzo polecam.


Jeżeli podoba Ci się post to pozostaw coś po sobie. Napewno się odwdzięczę. To bardzo motywuje do tworzenia dalej. Do następnego posta.

27 komentarzy:

  1. Też miałam iść na tą bajkę,ale jednak wybrałam ,,Balerinę'' i też gorąco polecam,taka niby zwykła prosta bajka,a jednak ma morał i dużo z niej idzie wyciągnąć :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że „Balerina” też jest piękną bajką po tym jak widziałam zwiastun. :)

      Usuń
  2. mam figurkę z Maka :D

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK
    DRESSCLOUD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam. Może się jeszcze załapie. :)



      Usuń
  3. Nie widziałam jeszcze tej bajki ale może w najbliższym czasie oglądne :) Muszę znaleźć tylko trochę czasu.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam na nią iść, jednak wybrałam inny film :) Zapowiada się bardzo ciekawie, na pewno kiedyś ją obejrzę! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam :D
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za te miłe słowa.
      Cieszę się, że podoba Ci się to co tworze. ;)

      Usuń
  7. Mam ochotę obejrzeć tą bajkę :) Czekam aż będzie gdzieś na internecie do oglądnięcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie slyszalam o tej bajeczce. jakos tak rzadko chodze do kina :D

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako iż jestem dzieckiem to obejrzałam ten film i był super. Piosenki, bohaterowie i sama fabuła były bardzo fajne.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra była na tym w kinie i strasznie się jej podobało :)
    Z chęcią odpowiadam na każdą obserwacje! ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym to obejrzała, uwielbiam takie bajki! :)
    Pozdrawiam!
    Obserwujemy? ;)
    Daj znać u mnie na blogu ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo to bajka na którą chce iść, ale pierwszy w kolejce jest la la land :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszą zobaczyć tą bajkę :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zakochana w "Jak ukraść księżyc", a skoro to samo studio stworzyło bajkę, którą zrecenzowałaś, koniecznie muszę ją obejrzeć! <3
    Obserwujemy?
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz tą bajkę obejrzeć. ;)

      Usuń
  16. Widziałam zwiastun tej bajki i bardzo mi się spodobał:)
    Mam nadzieję, że będę miała okazję ją zobaczyć:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś mnie ten film nie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od jakiegoś czasu przymierzam się do obejrzenia tego filmu, jednak nigdy nie potrafię sobie wygospodarować czasu, by go odpalić lub pojechać do kina. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest to chyba film, który chciałabym koniecznie obejrzeć. Może zobaczę go przy okazji. :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku jakoś mnie nie przekonywał ten film, ale może po przeczytaniu Twojej recenzji go obejrzę ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń