piątek, 27 maja 2016

Skąd pomysł na założenie bloga ?

Hej. Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem. Odpowiadając na pytanie zadane mi przez użytkowniczkę yudemere z bloga http://yudemere.blogspot.com na portalu DDOB (Daily Dose Of Beauty) , postanowiłam zająć się tym tematem szerzej. Jest to portal dla blogerów i blogerek, które mogą dodawać tam swoje posty. Inni blogerzy mogą oceniać je pozytywnie i negatywnie. Uwielbiam ten portal. Na moim blogu znajdziecie zakładkę na górze i przekieruje was na moje konto. To jest mój pierwszy blog tego typu. Oglądając różne blogi, zastanawiałam się czy nie założyć własnego. W sylwestra pomyślałam sobie, że założę bloga i będę się dzielić moimi przemyśleniami, recenzjami filmów i kosmetyków oraz moimi podróżami po Polsce i Europie. Po prostu lifestyle. Pierwszego posta napisałam 8 stycznia 2015 r. i się z tego powodu bardzo cieszę. Pisanie bloga sprawia mi wielką frajdę. Tworzę moje posty tylko wtedy kiedy mam natchnienie.
A was co inspiruje do tworzenia postów?

46 komentarzy:

  1. Fajnie, że postanowiłam to tu rozwinąć :) ja też jestem na DDOB i lubię ten portal :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę założyć sobie to konto na DDOB :)
    mnie inspirują głównie inne blogi albo kanały na yt ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Doob, nie wyobrażam sobie teraz blogowania bez tego portalu tam jest masa pomysłów i inspiracji ;) ja w sumie mam bloga od prawie trzech lat a bloguję od chyba siedmiu czy ośmiu, nie potrzebuję inspiracji do pisania, blog mam już we krwi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie nie wyobrażam blogowania bez tego portalu. Jest świetny.
      Pozdrawiam . ;*

      Usuń
  4. O tak ddob to naprawdę świetny portal, możemy tam znaleźć maaasę inspiracji. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie inspiruje do pisania i doskonalenia mojej pracy to co mam w folderze! Gdy widzę świetne zdjęcie delikatnie je przerabiam i wrzucam. Blog o tyle jest fajny, że będzie wyglądać i będę miała posty takie jakie ja chce, wszystko zależy ode mnie i tylko ode mnie. No i blog np daje mi kopa do doskonalenia swoich umiejętności przez specjalistyczne książki :D o DDOB mam konto, ale nie bardzo się w nim orientuje niestety :(
    https://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ddob to jeden z najlepszych portali!
    Można tam znaleźć mnóstwo inspiracji! <3
    Powodzenia w blogowaniu.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Także uwielbiam DDOB. Moją inspiracją są zazwyczaj filmiki na YT.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego portalu, ale po twoim wpisie chętnie go zobaczę.
    Ciekawy post.
    Do tworzenia postów inspiruje mnie w sumie życie, czasem coś się wydarzy w moim życiu co mnie poruszy i pisze o tym na blogu.

    http://strongwomeen.blogspot.de/2016/05/olek-i-jego-historia.html - zapraszam historia jednego z czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten portal ale rzadko na niego wchodzę. Mnie do blogowania inspiruję prawie wszystko.. :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego portalu. Mnie inspirują informacje, które sobie czytam w internecie, a potem na ich podstawie wymyślam posty :)

      Ultra kobiecy blog o muzyce:

      gitaraiszpilki.blogspot.com

      Usuń
  10. Bardzo dobrze, że sprawia Ci to frajde, a nie robisz tego z przymusu lub dla zarobku ! :d pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawia mi to frajdę. Piszę bo to kocham. Również pozdrawiam.

      Usuń
  11. też przed założeniem włanego czytałam blogi innych, z 10 lat wstecz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie do blogowania zainspirowała Lucy, ale teraz nie jest ona dla mnie autorytetem :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie namówiła koleżanka dawno temu, abym założyła bloga. Wtedy traktowałam go jak pamiętnik. Potem po jakimś czasie całkowicie go przerobiłam. Jeżeli Ci to sprawia frajdę, to pisz ile wlezie, rozwijaj się i swoją pasję. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam pisać, a szczególnie wymyślać stylizacje!
    Strona DDOB jest wspaniałym pomysłem.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie, ze zdecdowalas sie na bloga! Zycze ci powodzenia w dalszych sukcesach! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia w pisaniu :*

    http://photographybyweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że powstają takie portale, pomagające blogerom się rozwijać, jestem za :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia w blogowaniu ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię robić zdjęcia i tworzyć wpisy na bloga :) Mogłabym to robić codziennie, gdyby tylko czas pozwolił :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o DDOB i chyba mam nawet tam konto ale nigdy się w to nie wglebialam. Dobrze, że zdecydowałas się na założenie bloga. I życzę tobie wielkiego rozwoju. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też korzystam z DDOB :p Ale zaczęłam korzystać dopiero wtedy, gdy już miałam bloga :)
    Ja założyłam bloga ze względu na za dużą ilość zdjęć i stąd też biorę inspiracje na posty: z fotografii.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również posiadam konto na ddob i uważam, że to dobra strona, na której można poznać wiele interesujących stron i ludzi :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyjrzę się temu portalowi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz ode mnie nominację, także zajrzyj ;)
    http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/2016/06/osmiu-najlepszych-ksiazkowych-tatusiow.html
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń