poniedziałek, 12 września 2016

Moje ulubione seriale

Hej Kochani !

Przepraszam was bardzo, że nic nie dodawałam. Myślałam nad tym postem dość długo.Wracam z postem o ulubionych  serialach. Aktualnie oglądam „Piękną i Bestie” i „Pamiętniki Wampirów”. Opowiem wam o pierwszym z nich.


Główną bohaterką jest Catherine Chandler (Kristin Kreuk). Przed dziewięcioma laty była świadkiem morderstwa swojej własnej matki. Sprawcy szybko wpadli w ręce tajemniczego obrońcy. Przyszła detektyw wydziału zabójstw też by zakończyła życie gdyby nie pomoc silnego mężczyzny o niezwykle zwinnych ruchach. Bardzo długo starała się odnaleźć mężczyzne Jaya Ryana (Vincenta Kellera). Zajmuje się tropieniem i likwidowaniem lokalnych  przestępców. Vincent skrywa tajemnice. Przez dziesięć lat ukrywał się przed światem, starając zachować sekret, że w chwilach agresji przemienia się w bestie. W serialu występują wątki fantastyczne,kryminalne i romantyczne. Serial jest przyjemny. Opowiem wam o drugim serialu.


Elena Gilbert (Nina Dobrev) straciła rodziców w wypadku. Mieszka z bratem i ciotką Jenną. Na początku nowego roku szkolnego, Elena i jej przyjaciele są zafascynowani nowym, przystojnym i tajemniczym uczniem Stefanem Salvatore (Paul Wesley). 
Stefan i Elena natychmiast zwracają na siebie uwagę. Elena nie zdaje sobie sprawy, że Stefan jest wampirem, starającym się żyć spokojnie wśród ludzi. Jego brat Damon (Ian Somerhalder) jest uosobieniem przemocy i brutalności. Dwaj bracia toczą wojnę o uczucia Eleny i wieczne miejsce w jej życiu. 




13 komentarzy:

  1. Moije ulubione seriale t m jak milosc hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje, tylko w serialach najgorsze jest to, że łatwo się od uzależnić, nie jednokrotnie człowiek straci tydzień żeby doprowadzić serial do końca,

    OdpowiedzUsuń
  3. Super seriale, ja raczej serialni nie oglądam (chyba że anime)
    gustuję w filmach pełnometrażowych :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego pierwszego nie znam ale po opisie wydaje się byc ciekawy :)A drugiego nie lubię. Jakos nie przemawiają do mnie seriale o wampirach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z nich, ale mam w planach Pamiętniki Wampirów. Na razie przede mną jeszcze 2 i pół sezonu PLL i nowy sezon Scream Queens <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. O obydwu słyszałam, lecz nie miałam okazji obejrzeć żadnego :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę nie rozumiem fenomenów serialów, ja w życiu obejrzałam może 1 czy 2 i jestem zupełnie nie w temacie. ale, miłego oglądania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętniki Wampirów oglądam a po twoim wpisie chyba zacznie Piękną i Bestię :)
    www.amberlife.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. O Pięknej i Bestii szczerze pisząc nie słyszałam, ale Pamiętniki Wampirów uwielbiam. Jest to jeden z moich ulubionych :) aczkolwiek strasznie zawiodłam się na siódmym sezonie :( Może kolejny a zarazem ostatni będzie lepszy ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam ,,Pamiętników...'', ale może kiedyś się to zmieni :) Zaobserwowałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham ,,Pamiętniki wampirów'', najlepszy serial jaki oglądałam! ❤️
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bogowie... próbowałam to oglądać, ale wydało mi się na tyle infantylne, że się poddałam XD Szkoda mi było czasu. Pamiętam, że totalnie mnie rozbroił fakt, że dziewczyna wróciła po wakacjach do szkoły i mimo, że wypadek jej rodziców miał miejsce jeszcze podczas poprzedniego roku szkolnego wszyscy traktowali ją tak, jakby to stało się wczoraj XD Jejku miałam w LO parę przypadków śmierci rodziców uczniów i po tygodniu nikt nawet o tym nie pamiętał oO
    http://drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętniki wampirów to chyba wszystkie nastolatki z całego świata oglądały.

    OdpowiedzUsuń