poniedziałek, 10 grudnia 2018

Moje ulubione kanały na YouTube

Hej Kochani.

Dzisiaj opowiem wam o kanałach, które śledze regularnie. Warto się nimi zainteresować, bo są wartościowe według mnie. Mam nadzieję, że was również zaciekawią. Dla mnie to najlepsza piątka. Mam na YouTube pełno kanałów, które subskrybuje i w przyszłości podziele się resztą.


MsDoncellita

Marta na kanale porusza tematyke lifestyle m.in. życie codzienne, uroda, moda, vlogi a także sportu, ponieważ jest trenerką personalną. Obiektywnie recenzuje kosmetyki. Pasjonuje się makijażem, co widać na jej kanale. Kanał prowadzi około 5 lat.


GlamPaula/GramPaula

Paula na początku prowadziła bloga o modzie. Blog ten już nie istnieje, bo został usunięty. Teraz prowadzi 2 kanały na YouTube: GlamPaula i GramPaula. Na pierwszym kanale dodaje haule, testy spożywcze, projekty denko, ulubieńcy miesiąca i wiele innych. A na kanale GramPaula dodaje testy słodyczy, gameplay'e różnych gier m.in The Sims 4, otwiera poczte od widzów, gra w zdrapki, pokazuje zabawki dla dzieci m.in Kinder Niespodzianki. Uwielbiam najbardziej serie poczty od widzów, testy słodyczy, quizy, zdrapki, gry onine i The Sims 4.


Julia Kobus

Julia na swoim kanale dodaje głównie vlogi. Mieszka za granicą, we Francji. Uwielbiam ją za to, że jest sobą, jest prawdziwa, szczera i nikogo nie udaje. Ma partnera życiowego i cudownego synka. Jest w ciąży i czeka na swojego dzidziusia. Julka prowadziła kiedyś bloga. Jej  kanał mnie bardzo oczarował. Obejrzałam chyba wszystkie odcinki, ale nie jestem pewna. Myślę, że kanał wam się spodoba, jeżeli go jeszcze nie oglądaliście. A jeśli tak to napiszcie co o nim sądzicie i czy podzielacie moje zdanie. Zasubskrybujcie jej kanał, jeżeli go jeszcze nie znacie. Myślę, że warto.


Światopoblond

Marta pochodzi z Kołobrzegu. Obecnie mieszka w Londynie, gdzie studiuje Produkcje filmową. Prowadzi kanał o tematyce lifestyle. Dodaje również filmiki na kanał DDOB, gdzie prowadzi serię 'Matka vs Córka', którą osobiście uwielbiam oglądać. Urzekła mnie swoim stylem bycia. Tym że ma pozytywną energię, zawsze dąży do swoich marzeń. Pokazuje, że wszystko jest możliwe.


Vloglola 

Ma na imię Ola. Mieszka w Gdańsku. Na kanale można znależć filmy o tematyce lifestyle m.in vlogi, haule, testy kosmetyków, ulubieńców, porady, podroże i wiele innych. Dla wielu osób może stać się  przyjaciółką. Jest bardzo sympatyczna. Miło się ją ogląda. Napewno jej kanał wam sie spodoba.

Napiszcie w komentarzach co o nich sądzicie i podzielcie się co wy subskrybujecie na YouTube.

1 komentarz: