niedziela, 3 marca 2019

Moje ulubione kosmetyki do ust



Hej Kochani. Przeglądając moje kosmetyki i oglądając You Tube wpadł mi do głowy świetny pomysł a mianowicie, żeby wam napisać o moich pomadkach do ust. Zainspirowało mnie to do stworzenia czegoś nowego. Nie mam ich dużo, ale moje zasoby napewno się powiększą. Mam 2 pomadki z Essence o odcieniach 13 (love me) i 01 (coral calling), pomadke Yves Rocher o odcieniu 156(mat) i pomadke Avonu o odcieniu Silky Peach, którą rzadko używam na codzień. Szminki z Essence kupiłam w drogerii Super-pharm. Z tego, co pamiętam były na promocji, więc się opłacało je kupić. Są one pierwszymi szminkami, które kupiłam. Mają kremową konsystencje. Są trwałe, co bardzo mnie cieszy. Bardzo dobrze się rozprowadzają na ustach i mają bardzo intensywne kolory, przez co ładnie wyglądają. Pomadke Yver Rocher mam z kalendarza adwentowego. Nie wysusza ust i je nawilża. Kolor długo się utrzymuje. Łatwo się zmywa. Pomadka Avon sprawia, że usta są nawilżone i gładkie. Ma nasyconą barwę. Równomiernie się rozprowadza. Odżywia usta. Nie wysusza. A wy jakich produktów do ust używacie? Które z nich polecacie? Podzielcie się w komentarzach.






3 komentarze:

  1. Fajny post, wyczekuje na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj moja kolekcja produktów do ust jest spora, ale przeważają pomadki z golden rose
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń