sobota, 29 czerwca 2019

Gdzie znaleźć tańsze rzeczy online?


Hej Kochani.

Dzisiaj nieco inny temat na moim blogu. Otóż opowiem, jak zmieniło się moje podejście do zakupów online. Najczęściej w sklepach internetowych kupuje buty, odzież i kosmetyki. Co mnie zdziwiło? Pewnego dnia pomyślałam, że porównam ceny produktów między aplikacją Rossmann a sklepami internetowymi. Okazało się ku mojemu zdziwieniu, że kosmetyki są tańsze a w drogerii są drogie, ponieważ naliczana jest marża. Wiadomo na czymś te sklepy muszą zarabiać. Minusem zakupów przez internet jest to, że nie możemy przymierzyć danej rzeczy lub wziąć do ręki produktu, który nas interesuje. Na stronie nie sprawdzimy odcienia podkładu lub koloru szminki. Nie wiadomo czy w dostawie się coś nie wyleje, czy puder prasowany się nie rozsypie. Polecam wam sklepy online takie jak: Jokasklep, Ezebra czy Ebutik. Nie polecam wam sklepu Martes Sport, ponieważ czas realizacji zamówienia jest długi. Do zakupów trzeba doliczyć koszty wysyłki. Kupuje rzeczy, bo jest taniej a wybór produktów jest duży. Dla porównania podam wam przykład podkład do twarzy Eveline Cosmetics Liquid Control HD w Rossmannie kosztuje 36 zł a na stronie 24 zł. Jest różnica. Zaoszczędzam 14 zł na jednym produkcie. Przed zakupem online zastanawiam się co chce kupić i to wybieram. Zamawiam kosmetyki na ezebra i jestem mega zadowolona. W tym sklepie internetowym często są promocje i można zaoszczędzić. Produkty nie są drogie. Na początku porównywałam ceny i wg mnie ten sklep wypadł najkorzystniej. Kupowanie przez internet jest bardzo wygodne. Uwielbiam sklep ezebra za tanie produkty i za duży asortyment. Na pewno nie są to moje ostatnie zakupy. Przerzuciłam się na sklepy internetowe, ponieważ to, co widzę w Rossmannie mnie przeraża. Często widzę poprzebierane produkty, więc wolałam zamówić online. Mam pewność, że produkty nie były używane i otwierane. Nawet nie chodzę na promocje -55% w Rossmannie, bo jest pełno ludzi. Wszędzie trzeba się przeciskać. Zamawiam również na jokasklep. Mimo że zrobiłam tam dopiero pierwsze zakupy to mogę go wam z czystym sumieniem polecić. Ma szeroką gamę produktów. Każdy wybierze coś dla siebie. Kosmetyki są w atrakcyjnych cenach. Szybko wysyłają zamówienia. Lubię zapłacić mniej za produkty.

Kupiłam:

Ezebra:

Podkład Eveline Cosmetics Liquid Control HD 24 zł
Eveline Fixer Mist Mgiełka utrwalająca makijaż 14 zł
Lirene Fluid Kryjący nr 21 jasny 16 zł
Neess Blending Sponge Gąbka do makijażu 14 zł
Golden Rose Metals Metaliczny Cień do powiek nr 104 14zł
Lovely Liquid Camouflage kryjący korektor nr 01 13 zł

Jokasklep:

Pierre Rene Medic Laboratorium serum regenerujące do rzęs 15 zł
Golden Rose Color Sensation Lipgloss błyszczyk do ust 13 zł
Ziaja Intima Pianka do higieny intymnej 8 zł
Do zamówienia dostałam darmowy cień z L'oreala (wybierany losowo). Można było również dostać paletke cieni, róż lub paletke róży. Postanowiłam kupić te produkty i je wyprobować. Jak będziecie chcieli to napisze wam post jak się u mnie sprawdzają.

Mam parę rzeczy ze sklepu Ebutik. Uważam, że mają piękne ubrania, które zaskakują jakością. Cieszy mnie to, że ceny produktów są niskie. Każdy może sobie na nie pozwolić.



Jestem ciekawa jakie Wy sklepy internetowe lubicie. Napiszcie w komentarzach.


2 komentarze:

  1. Jeszcze nie zamawiałam nic z drogerii internetowych, ale często o tym myślę, ponieważ kupujemy wtedy za cenę normalną, a nie z marżą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często robię zakupy poprzez aplikacje Rossmann. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń