poniedziałek, 1 stycznia 2018

Liebster Blog Award #4

Hej Kochani.

Zostałam nominowana do „Liebster Blog Award” przez Marte z bloga Biblioteka Marzeń. Zwlekałam z jego dodaniem, bo tworzyłam co innego. Nie zapomniałam o nim.

1. Seriale czy filmy?
Od jakiegoś czasu preferuje oglądać filmy. Narazie przestałam oglądać seriale, może kiedyś znowu zacznę.

2. Oglądałaś „13 reasons why”? Jeśli tak, to co sądzisz? Jeśli nie, to czy planujesz?
Oglądałam parę odcinków i przestałam. Nie przekonuje mnie to.

3. Ulubiona herbata.
Po prostu zwykła herbata Lipton Yellow Label.

4. Jak długo blogujesz?
Ponad 2 lata. Prawie 3. Jak to zleciało.

5. Kanapki z masłem czy bez?
Nie wyobrażam sobie jedzenia kanapki bez masła.

6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Najczęściej słucham popu.

7.Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?
Trudne pytanie zadałaś. Nie zastanawiałam się nad tym, ale chciałabym być dyrektorką hotelu.

8. Czemu blogujesz?
Bloguje, bo to kocham. To moja pasja i moje życie. Blogowanie wzbogaca moją kreatywność.

9. Ulubiona książka z dzieciństwa?
Nie mam ulubionej.

10. Jak dobrze się zmotywować?
Nie odkładać wszystkiego na póżniej. Robić wszystko odrazu. A będzie się żyło lepiej.

11. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
Myślę, że nie ważne gdzie, ale ważne z kim.

Dziękuje Ci bardzo za nominacje. Dzisiaj nie nominuje nikogo, bo nie wiem kogo i jakie pytania zadać. Mam nadzieję, że się wam spodobał. Następny post będzie o miejscach, które chciałabym zobaczyć w Londynie. Czekajcie na kolejny post.

5 komentarzy:

  1. "Blogowanie wzbogaca moją kreatywność." - dobrze napisane! :) "Nie odkładać wszystkiego na póżniej. Robić wszystko odrazu. A będzie się żyło lepiej." - też się z tym zgadzam :-) Jestem ciekawa dlaczego nie przekonało cię 13 reasons why, jest to naprawdę ceniony serial przez wielu ludzi.
    https://silverpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też słucham popu i nie wyobrażam sobie kanapki bez masła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robić wszystko od razu... tak, tę zasadę powinnam niezwłocznie wcielić w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten opis ;) dużo można się dowiedzieć o Tobie. Co do muzyki, którego wykonawcę muzyki pop najczęściej wybierasz? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń