sobota, 30 grudnia 2017

5 Zdjęć z Instagrama, które podbiły moje serce

Hej Kochani.

Wczoraj wpadł do mojej głowy fantastyczny pomysł na to, aby stworzyć na blogu nową serie. W tych postach będę pokazywała wam zdjęcia z Instagrama, które podbiły moje serce. Instagram to najpopularrniejszy serwis jaki znam. Jest bardziej inspirujący od Facebooka. Ludzie dodają tam wiele pięknych zdjęć. Wcześniej zamiast Instagrama używałam Snapchata, ale się to zmieniło. Snapchata usunęłam z aplikacji w telefonie, bo mnie nie zachwyca już tak jak kiedyś.

ootdmodels



ourcolourdays


nealkumar


v_baobab_v


agnieszkawlodarczykofficial


Pochwalcie się kogo wy obserwujecie na Instagramie. Piszcie w komentarzach. Z chęcią czytam wasze komentarze.

2 komentarze:

  1. Faktycznie zdjęcia robią wrażenie , są świetne! :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń