sobota, 9 grudnia 2017

Rzeczy, za które kocham Boże Narodzenie


Hej Kochani. Pierwszy raz zamieszczam na łamach mojego bloga post o tej tematyce: „ Rzeczy, za które kocham Boże Narodzenie”. Bądźcie dla mnie wyrozumiali. Piszę ten post zupełnie spontanicznie. Serdecznie zapraszam. Życzę miłej lektury. Myślę, że każdy z nas kocha Boże Narodzenie. Zastanawialiście się kiedyś tak naprawdę za co? Powiem wam za co ja kocham Boże Narodzenie.

Pierwszym punktem na mojej liście jest atmosfera, która panuje na dworze w tym czasie. 

Drugim są ozdoby świąteczne, które w tym okresie zdobią ulice naszych miast. Jestem bardzo nimi zauroczona za każdym razem kiedy idę. 

Trzecim punktem są prezenty. Największą radość sprawia mi wybieranie prezentów dla najbliższych a w szczególności moment, kiedy bliska osoba rozpakuje prezent. 

Czwartym punktem na mojej liście jest jedzenie. Barszcz z uszkami to najlepsza potrawa pod słońcem. Smakuje obłędnie. Pewnie nie tylko ja tak sądzę.

Piątym jest choinka. Uwielbiam podziwiać świąteczne ozdoby na choince, gdy się świecą.

Szóstym jest śnieg. Magicznie jest na dworze, gdy pada.

Siódmym punktem na mojej liście są spotkania w gronie rodzinnym. Spędzam czas z osobami, które kocham.

Ósmym jest tradycja. Co roku dzielimy się z rodziną opłatkiem i składamy sobie życzenia.

Dziewiątym są piosenki świąteczne. Po prostu kocham ich słuchać. Nastrajają mnie na cały okres świąt.

Za te właśnie rzeczy kocham Boże Narodzenie. A wy za co kochacie Boże Narodzenie? Podzielcie się w komentarzach. Będzie mi bardzo miło.






2 komentarze:

  1. świetny wpis i super fotka. Lubię świeta . są pelne klimatu.:)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się zgadzamy we wszystkich punktach :-))

    OdpowiedzUsuń