sobota, 23 grudnia 2017

Świąteczne piosenki znane i mniej znane


Hej Kochani.

Piosenki świąteczne wprowadzają każdego z nas w świąteczny nastrój. W tym poście zaprezentuje wam piosenki, które bardzo mi się podobają. Może i wam przypadną do gustu.

1. Dean Martin Let it snow
Mineło tyle lat od premiery tej piosenki a ona i tak jest ciągle najpopularniejszym utworem jaki znam. To mój ulubiony świąteczny numer.

2. Coraz bliżej Święta Ania Szarmach
W każdym roku przed Świętami zaczyna się świąteczna trasa ciężarówek Coca Coli. Zawsze jest puszczana w reklamie. W zeszłym roku śpiewana przez Margaret a teraz śpiewana przez Cleo, która
moim zdaniem zniszczyła magie tej piosenki. Nazwałabym to raczej wyciem niż śpiewaniem. Ale i tak nic nie przebije oryginału.

3. De Su Kto wie czy za rogiem
Ta piosenka ma magiczny klimat i głębokie przesłanie. Skłania do refleksji.

4. Antek Smykiewicz Na nowo
Wywołuje we mnie pozytywne emocje. Mogłabym jej słuchać na okrągło.

5. Gromee feat Sound'n'Grace Zaśnieżone miasta
Ta piosenka bardzo mi się podoba, ponieważ uważam, że melodia w niej jest bardzo żywa i wesoła.

6. Czerwone gitary Jest taki dzień
To jedna z moich ulubionych piosenek. Opowiada ona o tym jak wspaniałym dniem jest dzień Wigilii Bożego Narodzenia. Zawiera ona w sobie również recepte na to by święta upłynęły w miłej, przyjaznej atmosferze.

Bardzo lubię piosenki świąteczne, gdyż większość z nich zwraca uwage na to co w święta jest najważniejsze, czyli umiejętność wybaczania sobie nawzajem oraz spędzanie wspólnego czasu z rodziną, które przecież w dzisiejszych czasach należy do rzadkości w związku z natłokiem codziennych obowiązków. Możecie napisać w komentarzach, które wam się podobają.
Wszystkim czytelnikom i obserwatorom mojego bloga życzę wszystkiego najlepszego w święta oraz Pomyślności w Nowym Roku.

9 komentarzy:

  1. Oj ja mam mnóstwo ulubionych świątecznych piosenek! Odpalam sobie długą playlistę i słucham. 😊 Lubię zarówno klasyki z dawnych lat, jak i nowe wersje, np. Jingle Bell Rock, Carol of the Bells, Joy to the World czy tez nowa Santa Baby Ariany Grande. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam słuchać świątecznych piosenek na Spotify :) Jingle Bell Rock i Santa Baby Ariany Grande kojarze ale te 2 tytuły pozostałe nic mi nie mówią. Muszę ich posłuchać dzisiaj.

      Usuń
  2. Bardzo lubię wszystkie wymienione piosenki. Moją ulubioną jest też m.in. Chris Rea - Driving Home For Christmas! Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Jest taki dzień'' jest ulubioną piosenką mojego dziadka i w każdym roku jej słuchamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystkie znam , ale jest takich piosenek mnóstwo , które z przyjemnoscią słucha się w święta :-)

    OdpowiedzUsuń