czwartek, 26 lipca 2018

Kosmetyczne Denko


Hej Kochani. Po tak długim czasie przychodzę do was z kosmetykami, których używałam w ostatnim czasie.

La Rive Aqua Bella 

Zdecydowanie polecam ten zapach, ponieważ jest bardzo kobiecy, kwiatowy, trwały i świeży. Perfum ten nie jest drogi. Ma dużą pojemność. Na długo starcza. Jest idealny na lato, wiosne. Jeśli ktoś jeszcze z was nie próbował to zachęcam. Nie zawiedziecie się.

Fa Sport Invisible Power Antyperspirant w kulce

Antyperspirant sprawiał, że podczas używania go czułam się komfortowo. Przyjemnie pachnie, nie dusi. Nie brudzi ubrań. Nie podrażnia skóry. Jest bardzo wydajny i delikatny.

Isana Duschgel Festival Love

Żele limitowane z Isany skradły moje serce. Żel jest bardzo wydajny. Pięknie pachnie. Minusem jest to, że bardzo szybko zniknął z półek. Dobrze oczyszcza skórę. Skóra jest po żelu odświeżona i miękka. Cena pozwala na to, że każdy może żel kupić, bo jest w niskiej cenie, a raczej był niestety. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się pojawi na półkach. Kupiłam jedynie 2.

Isana Limonka i bazylia

Zapach piękny i świeży. Skóra jest nawilżona i miękka w dotyku. Żel możemy kupić po atrakcyjnej cenie. Odświeża i oczyszcza skórę. Ma wygodne opakowanie. Ma zapach cytrusowy. Dobrze się pieni. Nie uczula i nie podrażnia.

Playboy Play It Pin Up

Zapach słodki i dziewczęcy. Bardzo trwały. Idealny do torebki. Idealny zapach na co dzień. Napewno kupię go ponownie.

Piszcie co sądzicie o tym poście w komentarzach. Każda znajdzie coś dla siebie.

5 komentarzy:

  1. Może machnij jakiś post o kosmetykach dla mężczyzn?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) Pozdrawiam serdecznie 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel z Isany jest bardzo fajny!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele z Isany cenię sobie za ich cenę i zapachy jakie mają. Szkoda tylko, że tylko na chwilkę pachną. Miałam kiedyś perfum z Playboya play it sexy i byłam bardzo zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, uwielbiam żele Isany.

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2018/07/level-27.html

    OdpowiedzUsuń